Øgede konverteringer og hurtigere hastighed

Med hjælp fra os øgede Nemlig.com deres 90-dages konverteringer med 40%, og vi forbedrede deres hastighed på hjemmesiden med 7%. Vi hjalp bl.a. med at forhindre problemer med rapportering, og forbedrede håndteringen af brugernes valg af cookie-samtykke.

Øget website hastighed med 7%

Øget 90-dages konvertering med 40%

Bedre forståelse af brugere

Den overordnede udfordring

Nemligs datateam indsamler og leverer forbrugerindsigt til alle dele af virksomheden, men huller i rapporteringen forhindrede dem i at forstå og betjene deres brugere bedre. For eksempel bemærkede teamet, at dets rapportering manglede transaktioner fra kunder med store indtægter på grund af huller i deres måleinfrastruktur. Da de ledte efter en måde at indsamle flere oplysninger på, skulle de sikre sig, at alle nye processer var i overensstemmelse med GDPR-reglerne om datahåndtering og EU’s e-privacy-direktiv.

Vores løsning

For at støtte denne mission indførte IIH Nordic Server-Side tagging med Tag Manager 360 og implementerede Consent Mode for at respektere brugernes valg af cookie-samtykke.

Vigtigste resultater

Forbedret webstedets hastighed med 7%
Øget 90 dages konvertering for nye kunder med 40%

Robert Johnson

Vil du høre mere?

IIH Nordic er specialiceret i aktivering af data. Ført an af Robert Johnson, Head of Cloud & Analytics, er IIH Nordic et prisvindende bureau fuld af specialister, der ved, hvordan data bruges optimalt. Læs om de virksomheder vi allerede har hjulpet.

Relaterede cases