Øgede konverteringer og hurtigere hastighed

Nemlig er et dansk online supermarked, der leverer direkte til kunderne. Nemlig beskæftiger mere end 1500 medarbejdere og er et af de mest foretrukne online supermarkeder i Danmark.

Øget website hastighed med 7%

Øget 90-dages konvertering med 40%

Bedre forståelse af brugere

Øgede konverteringer og hurtigere hastighed

Nemlig indsamler nye data og øger konverteringer med 40%

Den overordnede udfordring

Nemligs datateam indsamler og leverer forbrugerindsigt til alle dele af virksomheden, men huller i rapporteringen forhindrede dem i at forstå og betjene deres brugere bedre. For eksempel bemærkede teamet, at dets rapportering manglede transaktioner fra kunder med store indtægter på grund af huller i deres måleinfrastruktur. Da de ledte efter en måde at indsamle flere oplysninger på, skulle de sikre sig, at alle nye processer var i overensstemmelse med GDPR-reglerne om datahåndtering og EU’s e-privacy-direktiv.

Vores løsning

For at støtte denne mission indførte IIH Nordic Server-Side tagging med Tag Manager 360 og implementerede Consent Mode for at respektere brugernes valg af cookie-samtykke.

Vigtigste resultater

Forbedret webstedets hastighed med 7%
Øget 90 dages konvertering for nye kunder med 40%

Robert Johnson

Vil du høre mere?

IIH Nordic er specialiceret i aktivering af data. Ført an af Robert Johnson, Head of Cloud & Analytics, er IIH Nordic et prisvindende bureau fuld af specialister, der ved, hvordan data bruges optimalt. Læs om de virksomheder vi allerede har hjulpet.

Relaterede cases