Alt, hvad vi gør, er drevet af passion og data

At lade arbejdet tale for sig selv er ikke en kliché. Det er et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør. Igennem tiden har vores specialister skabt imponerende resultater for en lang række kunder, og vi er stolte af vores resultater og af de problemer, vi har defineret, målt og løst.

Case med Fastspeed
Vi oprettede en ny Google Ads konto baseret på IIH Nordic best practice, hvor den mest effektive budstrategi på et konkurrencepræget marked blev implementeret. Det førte til en øget konverteringsrate på 158% og 140% stigning i ugentligt salg.

158% stigning i konverteringsrate

51% reduktion i konverterings­omkostninger

140% stigning i salget pr. uge

Case med Telenor Erhverv
En omstrukturering af kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles egne muligheder for machine learning i Google Ads, blev kampagnerne fokuseret til den relevante målgruppe samt budgettet fokuseret til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.

98% flere konverteringer

86% stigning i konverteringsrate

18% reduktion i konverterings­omkostninger

Case med JDE Coffee
Ved at sammenligne to identiske kampagner med forskellig gruppering kunne vi sikre, at JDE Kaffes annoncer blev vist til de rigtige interessenter ved at fodre Googles intelligente buddata på den rigtige måde. Løsningen gav bl.a. en stigning på 50% i konverteringer.

50% flere konverteringer

73% øget trafik

78% flere annoncevisninger

case med E-Invasion
Automatisering med brugerdefinerede etiketter betød, at vi kunne identificere produkter med høj margin fra produkt-feed’et. I overensstemmelse med dette kunne vi optimere kampagnestrukturen, så vi kunne tildele strategier for specifikke produkter.

85% stigning i omsætning

68% flere transaktioner

22% stigning i konverteringsrate

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.

Vi er samarbejdspartnere med Dansk Erhverv

Vi samarbejder med Dansk Erhverv, da vi elsker at dele vores viden og blive klogere. Gennem Dansk Erhverv deltager vi i diverse årlige konferencer, hvor vi ofte holder taler og præsentationer om de nyeste marketings trend og muligheder inden for data.