Alt, hvad vi gør, er drevet af passion og data

At lade arbejdet tale for sig selv er ikke en kliché. Det er et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør. Igennem tiden har vores specialister skabt imponerende resultater for en lang række kunder, og vi er stolte af vores resultater og af de problemer, vi har defineret, målt og løst.

Case med JDE Coffee
Ved at sammenligne to identiske kampagner med forskellig gruppering kunne vi sikre, at JDE Kaffes annoncer blev vist til de rigtige interessenter ved at fodre Googles intelligente buddata på den rigtige måde. Løsningen gav bl.a. en stigning på 50% i konverteringer.

50% flere konverteringer

73% øget trafik

78% flere annoncevisninger

case med E-Invasion
Automatisering med brugerdefinerede etiketter betød, at vi kunne identificere produkter med høj margin fra produkt-feed’et. I overensstemmelse med dette kunne vi optimere kampagnestrukturen, så vi kunne tildele strategier for specifikke produkter.

85% stigning i omsætning

68% flere transaktioner

22% stigning i konverteringsrate

Case med Bonnier
IIH Nordic udviklede en machine learning model, der kunne forudsige brugeradfærd og opdele brugere i segmenter. Disse segmenter kombineret med abonnementsstatus udnyttes til at skabe målgrupper til display- og søgekampagner i Google Ads.

53% vækst i salg af abonnementer

18% stigning af konverteringsrate

327 millioner forudsigelser

Case med Life Extension Europe
IIH Nordic udviklede kundesegmenter ved hjælp af uovervåget clustering på Life Extension Europes CRM-data og skabte pipelines til at sende segmentspecifikke e-mail og Google Ads-kampagner. Det førte bl.a. til en stigning i omsætning på 20% og en stigning på 62% i transaktioner.

20% stigning i omsætning

62% flere transaktioner

40% stigning i konverteringsrate

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.

Vi er samarbejdspartnere med Dansk Erhverv

Vi samarbejder med Dansk Erhverv, da vi elsker at dele vores viden og blive klogere. Gennem Dansk Erhverv deltager vi i diverse årlige konferencer, hvor vi ofte holder taler og præsentationer om de nyeste marketings trend og muligheder inden for data.