MyImage 2022: IIH Nordic kåret som bedst til analysere og anvende data – igen.

MyImage 2022: IIH Nordic kåret som bedst til analysere og anvende data – igen

IIH Nordic er for tredje år i træk blevet kåret som det bureau, der er bedst til at analysere og anvende data. Det skete, da resultaterne af den årlige MyImage-analyse for nylig blev offentliggjort. Og det er langt fra første gang, at IIH Nordic brillerer i netop denne kategori. I løbet af de seneste 10 år er det faktisk blevet til intet mindre end 8 førstepladser og 2 andenpladser – noget som cementerer IIH Nordics rolle som et af de førende Analytics-huse i verden. 

CEO, Henrik Stenmann, forklarer: “Det er absolut ikke et tilfælde. Siden starten har vi haft fokus på data og analytics, og i dag er det kritisk for os at gøre vores kunder til verdensmestre i at forstå og anvende deres data, så de bliver de bedste i deres branche. Vi ser det som en anerkendelse af denne målsætning.”

Løft forretningen til et højere digitalt niveau

Hvis man skal løfte forretningen til næste niveau, så skal man ikke kun kunne forstå sine data. Man skal også kunne aktivere dem: “Data der ikke bliver aktiveret, er i virkeligheden bare en omkostning. Derfor har det været et kardinalpunkt for os fra starten, at data skal bruges til at skabe en bedre forretning. Det kan være gennem de traditionelle kanaler, som betalt annoncering, søgemaskineoptimering  eller sociale medier” uddyber Henrik og fortsætter “når kunderne forstår deres data, så kan de begynde at flytte forretningen til det næste digitale niveau.”

Der er sket meget på de 15 år, hvor IIH Nordic har været i gamet. Fx er kvaliteten af de data vi arbejder med blevet markant bedre end den var for få år siden, og det giver os mulighed for at aktivere dem på en helt ny måde. Gennem kombinationen af Google Cloud, Machine Learning og analytics data er det muligt at løfte forretningen til et højere niveau ved at arbejde mere intelligent med jeres data.

Vi tror meget på automatisering af data og så er vi overbeviste om, at teknologier som fx Machine Learning kommer til at forme fremtiden. En fremtiden, hvor data automatisk bliver analyseret og du næsten får en konklusion på problemstillingen. Predictions bliver det helt store de næste par år! Det forudsætter dog, at din virksomhed har styr på data, forretning, tech stack og ikke mindst de rette medarbejdere, så data for alvor bliver aktiveret. 

Gå forrest sammen med os

Vi står klar til at hjælpe jer med jeres strategiske overvejelser og hjælper gerne med at sikre, at I får mere ud af jeres data end I gør i dag. Så tøv ikke med at kontakte os

IIH Nordic har mere end 17 års erfaring og 50 engagerede specialister, der hver dag arbejder for at realisere det digitale potentiale hos store danske og internationale virksomheder.

Brug for hjælp til Data & Insights?

ACTIVATE – optimér kunderejsen og opnå bedre resultater med AI

Optimér jeres performance med datadrevet beslutningstagning. Se, hvordan vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres viden om kunderne med AI.

AI kursus

Accelerér jeres brug af AI inden for digital marketing med vores kursus i generativ AI. Vi hjælper jer med at få det fulde udbytte af AI-værktøjer som ChatGPT, så I nemmere kan løse jeres marketingopgaver.

Google Marketing Platform

Hos IIH har vi i mange år hjulpet virksomheder med brugen af Google Marketing Platform, og vi ved, hvad der skal til, for at få det maksimale ud af platformen, så I kan slå jeres konkurrenter og skabe resultater, der kan mærkes.

Vi har hjulpet nationale og internationale virksomheder.

“Flere konverteringer til lavere priser”

Vi er glade for samarbejdet med IIH Nordic, fordi de kan deres kram. Vi har fået 25 % flere AdWords-konverteringer, og prisen pr. konvertering er faldet med hele 44 %, hvilket er imponerende!

Thomas Damsgaard

Medion

Vi holder dig up to date.

IIH Nordic anerkendt med 11 nomineringer til European Search Awards 2025!

Med hele 11 nomineringer til årets European Search Awards cementerer IIH Nordic sin position blandt de førende … se mere

Blogpost graphics (10)

AI og data: Vores vinderformular

SEO – Nyheder: Marts 2025

Fra algoritmiske rystelser til AI-drevne gennembrud – marts har været præget af ny teknologi og markante ændringer … se mere

seo-news-mar25

Vores SEO-eksperter giver dig overblik over marts' vigtigste nyheder og opdateringer

Landing Page Experience: Hvad betyder Googles seneste opdatering for dine Google Ads kampagner?

Google har netop annonceret en ny opdatering, der sætter endnu større fokus på brugeroplevelsen på landingssider. Hvis … se mere

Blogpost graphics (11)

Optimer dine Google Ads: AI-drevne landingssider der konverterer!

Hold dig opdateret med IIHs nyhedsbrev.

Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.