TEKNOLOGI

Teknologi er en del af vores DNA

Realisér jeres digitale potentiale

Teknologi er en del af vores DNA, og at vælge de rette teknologier er essentielt, hvis I skal realisere jeres digitale potentiale og få mest mulig værdi ud af jeres indsats. Derfor arbejder vi altid med den nyeste og bedste teknologi og udvikler sideløbende vores egne tools og applikationer, der kan optimere vores eget arbejde – og optimere vores kunders digitale tilstedeværelse.

Vi hjælper jer med at vælge den teknologi, der passer til jeres organisation og jeres ambitioner. Samtidig assisterer vi med det rigtige set-up og den træning, vedligeholdelse og udvikling, der skal til, for at teknologien kan bidrage til jeres succes.

Læs om vores egne teknologier og de systemer, vi er partnere på, herunder.

Loadspeedoptimering med machine learning

Med intelligent brug af data vil vi kunne forudsige, hvor brugerne har tænkt sig at klikke. Ved at preloade siden i baggrunden oplever dine brugere, at websitet loader hurtigere, og de får dermed en bedre brugeroplevelse.

En hurtig loadspeed har direkte indflydelse på din forretning – ved bare 1 sek langsommere loadhastighed falder konverteringsraten typisk 20%. Ved 2 sek. er det ca. 35% fald. Herfra er det ikke svært at lave det endelige regnstykke.

Vi har udarbejdet en machine learning engine, som ved hjælp af Google Analytics- eller Adobe-data er i stand til at lave forudsigelser på den enkelte brugers adfærd.

Med et lille script gennemanalysere vi jeres data og kan på daglig basis se, hvor præcist vores engine rammer. Det tager typisk 3-6 uger afhængigt af sitets størrelse og herfra forbedres load speed hele tiden, når vores “load speed machine” bliver mere og mere intelligent.

Markant forbedret load speed med machine learning

Visitdenmark har oplevet en load speed-forbedring på hele 40% på tværs af sitet, og på udvalgte sider er load speed forbedret 75%. Det har haft positiv effekt på konverteringer for alle de otte lande, Visitdenmark opererer i.

Searchmetrics

Searchmetrics er verdens bedste SEO-tool – og er blevet kåret som dette de seneste 3 år i træk. Ingen andre SEO-tools har så komplet data og giver så mange anvisninger inden for både tekst, teknik og links. Searchmetrics fortæller præcis, hvor I skal sætte ind for at flytte jeres sider til topplaceringer og få mere organisk trafik, så I kan arbejde mere effektivt og få bedre resultater. IIH Nordic er den største partner i Norden, og vi har som de eneste deres højeste Safir-certificering. Vi hjælper jer med alt fra opsætning til træning, løbende udvikling og sparring samt orientering om nye muligheder.

Google Analytics 360

Lad årets analyticshus hjælpe jer med at opgradere jeres Google Analytics tracking til Google Analytics 360 premium. Vi er specialister i at sikre, at I få fuld værdi ud af opsætningen og dækker alt fra behovsafdækning og datastrategi til BigQuery, KPI’er, korrekt og avanceret opsætning, træning i systemet, vedligeholdelse af systemet, overvågning, brug af intelligente plugins, sikring af forankring i organisationen, udvikling af DA dashboards og endelig brug af Machine learning samt AI til fremtidig brug.

Google Analytics 360 Suite

Google 360 Suite

360 Suiten fra Google er et sæt værktøjer inden for digital markedsføring og forretning, som tilsammen udgør Google Enterprise Marketing Martech stack, der skaber udgangspunkt for en sammenhængende datadreven online markedsføring. Suiten indenholder udover Google Analytics 360 og Google Tag Manager 360, A/B testværktøjet Google Optimize 360, spørgeskemaværktøjet Google Survey 360, datavisualiseringsværktøjet Google DataStudio 360 og endelig Google Attribution 360.

Google Analytics 360 Suite

Få et enterprise tag management-system som styrer alle dine integrationer, scripts og overholdelse af GDPR. IIH Nordic er certificeret partner og hjælper store danske og internationale virksomheder med at få det maksimale ud af deres data med hjælp fra Tealium. Tealium er for de ambitiøse, som kender til IT-problemstillinger ,der ikke bliver løst og i sidste ende koster. Som certificeret partner kan vi sikre alt fra træning til opsætning, brug af systemet og sparring og rådgivning, så du får det maksimale ud af din investering.

Tealium kræver mange forskellige kompetencer, som vi vil kunne understøtte – både teknisk, forretningsmæssigt, strategisk mv. Det betyder, at du, ved at entrere med IIH på sidelinjen, sikrer, at du hele tiden oplever fremdrift og optimering i brugen af systemet.

DoubleClick by Google

DoubleClick er Googles dedikerede enterprise Adserving-platform, der hjælper dig med at holde styr på dine digitale markedsføringsaktiviteter lige fra display til remarketing – gerne i tæt integration med dine analytics-data.

Gennem en kombination af en effektiv brugerflade og adgange til stort set alle kanaler får du samlet dit overblik over både aktiviteter og resultater i ét system.

Google DoubleClick er et af verdens mest udbredte Adserving-systemer og bruges af større virksomheder, som har brug for et operationelt værktøj, der sikrer en optimal udnyttelse af markedsføringsbudgettet.

Optimizely

Optimizely er et af de førende værktøjer til at lave A/B splittest. Hold to versioner af den samme side op mod hinanden, sammenlign deres performance og opsæt multivariate tests.

I sommeren 2015 gik Optimizely fra kun at fokusere på A/B test-, splittest- og multivariate testløsninger til at udvide produktpalletten med et enterprise-værktøj, der er udvidet med et på samme tid tilgængeligt og avanceret personaliseringstool, der kører på samme driftssikre interface som deres anerkendte testing-motor.

IIH Nordic er Optimizely Solution Partner og hjælper vores kunder med at implementere Optimizely, udvælge og opsætte tests.

Digital konkurrentanalyse

Hvad laver vores konkurrenter, hvor er vi bedre end dem, og hvor er vi bagefter? Hvilke tools anvender de? Hvilke kampagner kører de? Hvordan ser deres organisation ud? Hvis markedet stiger, stiger vi så mere end gennemsnittet, eller følger vi bare udviklingen?

Det er indsigt og spørgsmål, som du løbende kan få besvaret med hjælp fra vores digital competitor insight tool. Med en sammensætning af mere end 25 tools er vi i stand til at give den nødvendige viden om konkurrenterne, så du ikke handler reaktivt, men proaktivt.

Competitor index ser bl.a. på Google search, kampagner, lytter på de sociale medier, giver tech insight, people insight samt mange andre ting, som tilsammen giver dig et uvurderligt indblik i og overblik over konkurrenterne.

Google Analytics-plugin

Udover selve kernefunktionerne indbygget i Google Analytics findes der mere end 70 forskellige apps og udvidelser indenfor visualisering, databerigelse, CRM og mange andre områder, som tilsammen kan sikre en mere individuelt målrettet Analytics-opsætning i forhold til jeres forretning – uden at det nødvendigvis kræver omfattende programmering eller udvikling.

Ved at kombinere din Google Analytics-opsætning med de rigtig plugins og apps får I hurtigt forbedret jeres data, tilføjet nye dimensioner eller givet jer selv mere handlingsorienterede anbefalinger.

Speed Learning App

Hvordan tilgår I ny viden effektivt og koncentreret, og hvordan onboarder eller offboarder I effektivt? Hvordan sikrer I jer, at værdier og nye strategier bliver forankret i organisationen? Hvordan øger I koncentrationen, nedbringer forstyrrelser og bliver mere effektive? Hvordan får I mere ud af medarbejdernes tid?

IIH har med vores 4-dages arbejdsuge udviklet en speed learning-app, som øger jeres effektivitet, jeres viden og jeres koncentration, og som sikrer, at I hele tiden udvikler jer intelligent i en travl hverdag.

AdWords-automatisering 2.0

Skru automatisk op eller ned for bud for at opnå den ideelle placering, sæt annoncer på pause, hvis ikke de performer, eller send dig selv en e-mail, hvis en kampagnes budget næsten er brugt op.

Med automatiserings-robotics sikrer vi bl.a., at I ikke betaler overpriser ved at følge de daglige, ugentlige og månedlige prisfluktuationer med inddragelse af faktorer som f.eks. vejrdata og konkurrentaktivitet. Automatiseret AdWords-optimering sikrer optimal performance og større ROI på jeres AdWords-budget med meget mindre manuelt arbejde.

Vil du vide mere? Send os en e-mail eller ring på 70 20 29 19